Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

15/9/11

Οι άνθρωποι δεν θέλουν να είναι ελεύθεροι, θέλουν να έχουν τα δικαιώματα τους. (Πέτρος Δημούλιας)

Τι θέλεις να σου πω εγώ αυτή την ώρα 
Το ξέρεις πως εγώ είμαι μαζί σου τώρα

Ψάχνω λοιπόν να βρω αυτό που σου αρέσει..
Γιατί καταλαβαίνω και τη δική σου θεση..

Κάτι δυνατό.. Να μας φτιάχνει το μυαλό μας..
Θέλουμε κι οι δυό που να είναι και δικό μας
Κάτι δυνατό.. Να μας λέει: Δεν πειράζει 
Και στον πανικό.. Τη ζωή μας να αλλάζει
Κάτι δυνατό.. Να μας δίνει την αγάπη
Αφού σ' αγαπώ.. Κάνε επιτέλους κάτι

Τι θέλεις να σου πω εγώ αυτή την ώρα 
Το ξέρεις πως εγώ είμαι μαζί σου τώρα

Σε θέλω πιο πολύ και πρέπει να το νιώσεις 
Έχω αποφασίσει τι θέλω να μου δώσεις

Τίτλος τραγουδιού: Κάτι δυνατό..

Υ.γ: Δεν μπορείς να κάνεις τους
άλλους να σε αγαπήσουν αλλά 
μπορείς να τους δείξεις τι χάνουν