Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

5/9/11

Η «ποιότητα» του άνδρα φαίνεται από τον τρόπο που αγαπά μια γυναίκα.(Πέτρος Δημούλιας)

   Εγώ σε κράταγα και σε προστάτευα...
 Έλιωνα κάθε πειρασμό στα όνειρα σου.
       Εγώ σε θαύμαζα και σε ανέβαζα...
  Τώρα με έκανες να ντρέπομαι και την  
  σκιά σου, εσύ δεν έμαθες ποτέ αγάπη 
    τι θα πει, μα όμως θα σου πω εγώ.

        Οι άνδρες δεν μιλούν πολύ,να 
      τα λέμε αυτά, τα δύσκολα έχουν 
          την ουσία και την ομορφιά...
    Τα εύκολα είναι βαρετά και το όλο      
       ΝΑΙ, σκοτώνει. Δεν θέλω, ΟΧΙ,
      ευχαριστώ, κάτι να με πληγώνει.

    Εσύ με έδιωξες και με βασάνισες...
 Έκανες γούστο όσο ήσουνα μαζί μου.
  Εσύ δεν ήξερες και δεν λογάριασες...
  Ότι στο δούλεμα κανείς δεν τα 'βαλε   
 μαζί μου, εσύ δεν έμαθες ποτέ αγάπη 
    τι θα πει, μα όμως θα σου πω εγώ. 
                            
                 Τίτλος Τραγουδιού: 
           Οι άνδρες δεν μιλούν πολύ

       Υ.γ: ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ..