Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

19/9/11

Θέλω... Θέλεις; Αυτός είναι «Διάλογος». (Πέτρος Δημούλιας)

                           Το άλλο σου μισό 
                              πρέπει να έχει 
                       τις ίδιες προδιαγραφές
              στα τεχνικά χαρακτηριστικά σου 
                   ώστε να υπάρχει ανανέωση 
                     σε αυτό που σε καλύπτει,
                            από τον πρόλογο 
                            στο κυρίως θέμα...
                Συζήτηση θα ανοίξουμε τώρα;
                        Όσα λόγια και να πούμε,
                      λίγοι μένουν στη ζωή μας.
   
                           Τίτλος Τραγουδιού:
         ΘΕΛΩ  ΝΑ  ΖΕΙΣ  ΜΕΣ΄ ΤΗ  ΖΩΗ  ΜΟΥ

                Είπα να κάνω πρώτος την αρχή,
                  σου εξηγούμαι με υπογραφή,
              το ξέρεις δεν μ΄αρέσει το κρυφτό,
                  ήρθα μόνο για λίγο να σε δω...
                     
                      Όσο μπορώ μου είχες πει,
                   να βγάζω ένταση σε ό,τι μου

               συμβεί, ξέρεις να ζεις στο δυνατό,
                           τη νέα τάση που μας 
                         φτιάχνει και τους δυο...              
                  Θέλω να ζεις μεσ΄τη ζωή μου,
                 κόβεις την κάθε αναπνοή μου,
                  θέλω να ζεις το ένστικτό μου,
               δίνεις πνοή μες στον παλμό μου...
                  Το θέλεις εσύ; Το θέλω κι εγώ...
                  Γουστάρουμε πολύ το βασικό...
                   
                    Περίμενα να ερχόσουνα εσύ,
                 δεν θέλω ατέλειες στο είχα πει,
               είπαν πολλά για μας, μα τον Θεό,
                 με τη μορφή σου έμαθα να ζω...
 
                 Όσο μπορώ αδιαφορώ, γι' αυτό
               μωρό μου ξέρω πώς να σε κρατώ,
                       μου δίνεις ό,τι σου ζητώ,
                για μένα πλέον είσαι το ιδανικό...
        
                   Θέλω να ζεις μεσ΄τη ζωή μου,
                   κόβεις την κάθε αναπνοή μου,
                    θέλω να ζεις το ένστικτό μου,
                δίνεις πνοή μες στον παλμό μου...
                   Το θέλεις εσύ; Το θέλω κι εγώ...
                   Γουστάρουμε πολύ το βασικό...
                         Τέλος δεν έχει το ταξίδι,
                     στου έρωτά μας το παιχνίδι,
                        το πάθος μας αμφιβολία,
                         με τη δική του ιστορία...
            
                  Σε βλέπω πάλι στον καθρέφτη,
                 έρχεσαι πάντα σαν τον κλέφτη,
                   τίποτα πια δεν με τρομάζει,
                     το είδωλό σου με ταράζει...
             
                  Θέλω να ζεις μεσ΄τη ζωή μου,
                  κόβεις την κάθε αναπνοή μου,
                   θέλω να ζεις το ένστικτό μου,
                δίνεις πνοή μες στον παλμό μου...
                   Tο θέλεις εσύ; Tο θέλω κι εγώ...
                            Γουστάρουμε πολύ...
                                    Το βασικό...

                   Θέλω να ζεις μεσ΄τη ζωή μου.