Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

27/9/11

Ό, τι δεν μπορείς να αποφύγεις, απόλαυσε το. (Πέτρος Δημούλιας)

      Έψαχνα για χρόνια να σε βρω
    Σε ήξερα καλά πριν σε γνωρίσω
          Όμως ήρθε ώρα να σου πω
    Πως ήθελα πολύ να σε κρατήσω

            Η αγάπη μας ομολογώ..
         Με έκανε να έχω σημασία
       Κι αν με πόνεσες εγώ θα ζω
        γιατί εσύ μου έδωσες ουσία
               
           Είναι στιγμές η ζωή μας
          κι εσύ μου λες τι περνάς
          Είμαι τα πάντα για σένα
             αλλά εσύ με σκορπάς
           Εγώ θα είμαι κοντά σου
                όταν εσύ με ζητάς
         Πες μου τι θέλεις να κάνω 
            αφού λοιπόν μ' αγαπάς

           Ότι και να έγινε λοιπόν
     Να θυμάσαι μόνο ένα πράγμα
      Για να είσαι μέσα στο παρόν
     κάτι όμορφο που μένει πάντα

            Η αγάπη μας ομολογώ..
         Με έκανε να έχω σημασία
       Κι αν με πόνεσες εγώ θα ζω
       γιάτι εσύ μου έδωσες ουσία
         
 Τίτλος τραγουδιού: Είναι στιγμές

        Υ.γ: Ως γνωστόν η γυναίκα
              επιλέγει έναν άνδρα