Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

11/9/11

Ο άνθρωπος χρειάζεται να έχει μια τρέλα που θα τον θεραπεύει, αλλιώς θα αποκτήσει μια τρέλα που θα τον αρρωσταίνει....... (Πέτρος Δημούλιας)

Δεν μπορώ να χαλιέμαι και
πάλι με τα ψυχολογικά σου
Πόσο να το αντέξω ;
Μ΄έχεις διαλύσει γενικά…
Την καρδία μου την έχεις ματώσει
και με έχεις πολύ ξενερώσει
Άσε με να φύγω.. Άσε με να ζήσω
Άσε με σου λέω.. Θα πάω όπου θέλω αρκετά

 Μην μου ζητάς να μείνω έχω φύγει και θα επιμείνω

Μην μου ζητάς ν΄αλλάξω απ΄το μυαλό μου θέλω να σε ξεχάσω

Εμένα δεν με νοιάζει αυτό που έκανες τα πάντα αλλάζει

Σου έδωσα αγάπη μα δεν την άξιζες πότε σου για κάτι

 Δεν μπορώ να μετράω εγώ κάθε σημάδι στο κορμί σου.. Πόσο να το αντέξω ;

Δεν κλείνει έτσι μια πληγή

Τη ζωή μου εγώ προχωράω

Σε προσπέρασα και προχωράω

Άσε με να φύγω.. Άσε με να ζήσω

Άσε με σου λέω.. Θα πάω όπου θέλω αρκετά 


Τίτλος Τραγουδιού: Mην μου ζητάς

Υ.γ: Όσο υπάρχει αλαζονεία δεν υπάρχει όραμα