Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

10/9/11

Αντριλίκι δεν είναι να φτύσεις μια γυναίκα, αλλά να την γαμήσεις με τον τρόπο σου και αυτό είναι πάρα πολύ μεγάλο φορτίο. (Πέτρος Δημούλιας)

                Λένε οι γυναίκες...
        Όλοι οι άνδρες είναι ίδιοι.
     Και εμένα γιατί με παιδεύεις;
          Για να δεις την διαφορά; 
           Αν είμαι καλός για σένα,
θέλω να είμαι ο καλύτερος για μένα...
       ...με ενδιαφέρει η θέση σου,
αλλά με ενδιαφέρει και η θέση μου.
   Δεν  ξεδιπλώνομαι τόσο εύκολα!