Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

7/9/11

Αυτοπεποίθηση... Mάθε να εμπιστεύσαι το ένστικτο σου, γιατί τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και όταν καταφέρεις να νικήσεις τον εαυτό σου τότε θα είσαι πολύ δυνατός. (Πέτρος Δημούλιας)

Έρωτας είναι..
Η ζωή με κέντρο την αγάπη,
διάμετρο τον έρωτα 
και εμβαδόν το δάκρυ.
Μέσα σου βρίσκεται αυτός
απόψε στη ματιά σου
και λογαριάζει τρυφερά 
τα συναισθήματα σου.
Έρωτας είναι να ταράζομαι
πολύ μαζί σου και να τρελαίνομαι 
εγώ με ένα καυτό φιλί σου
Άκου λοιπόν προσεκτικά 
τι λέει η φωνή μου αφού 
το ξέρεις και εσύ που 
έφταιξες μαζί μου.
Ένα βήμα πριν το βήμα
Έκανες εσύ μαζί μου
Και δεν ξέρω τι να κάνω 
Έχασα την αντοχή μου
Έχει φύγει το μυαλό μου
Έχω χάσει τη ψυχή μου
Σαν χαρτί τσαλακωμένο
Έχεις κάνει τη ζωή μου 

Έρωτας είναι..
Η αρρώστια της κάθε σκέψης,
αυτή η αίσθηση που δεν 
μπορείς να ανατρέψεις.
Κάθε φορά που βρίσκεται
συνειδητά κοντά μου,
ζω το μαρτύριο αυτό
να καίει τη καρδιά μου
Έρωτας είναι..
Να μου λες ότι σε θέλω τώρα
και όταν έρχεσαι εδώ να 
μην τελειώνει η ώρα.
Άκου λοιπόν προσεκτικά
τι λέει η φωνή μου αφού
το ξέρεις και εσύ που
έφταιξες μαζί μου.
Ένα βήμα πριν το βήμα
Έκανες εσύ μαζί μου
Και δεν ξέρω τι να κάνω 
Έχασα την αντοχή μου
Έχει φύγει το μυαλό μου
Έχω χάσει τη ψυχή μου
Σαν χαρτί τσαλακωμένο
Έχεις κάνει τη ζωή μου 

Ένα βήμα πριν το βήμα
Έκανες εσύ μαζί μου
Και δεν ξέρω τι να κάνω 
Έχασα την αντοχή μου
Έχει φύγει το μυαλό μου
Έχω χάσει τη ψυχή μου
Σαν χαρτί τσαλακωμένο
Έχεις κάνει τη ζωή μου 

Τίτλος τραγουδιού:
Έρωτας είναι..