Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

12/11/13

Δεν επιλέγεις κάποιον γιατί τον αγαπάς, τον αγαπάς επειδή τον επιλέγεις..... (Πέτρος Δημούλιας)

                 Μερικές φορές η συνείδηση 
              δημιουργεί ένα εμπόδιο για να 
            έχει την εμπειρία της υπέρβασης.      
                  Έπρεπε να διαλέξω ή εσένα 
                            ή τον εαυτό μου.

                       Αγαπώ τον εαυτό μου
                   Βρίσκω πάντα τη δύναμη
                     Γελάω με την ψυχή μου
                   Δίνω χαρά και αισιοδοξία
                        Εκτιμώ όλα όσα έχω
                   Ζήτω βοήθεια και στήριξη
                 Ηρεμώ όταν είμαι σε ένταση
                Θέλω να υπάρχει δικαιοσύνη
              Ικανοποιούμαι από όσα πέτυχα
                         Κρατώ τον λόγο μου
                      Λέω πάντα την αλήθεια
                  Μοιράζω γλυκές κουβέντες
                        Νοιάζομαι για όλους
                     Ξεπερνώ κάθε μου φόβο
        Ονειρεύομαι για ένα καλύτερο μέλλον 
                 Προσπαθώ για το καλύτερο
                      Ρωτάω για να μαθαίνω
                      Συγχωρώ και προχωρώ
                   Τολμώ μα ποτέ δεν αδικώ
                    Υιοθετώ καλές συνήθειες
                     Φροντίζω τον εαυτό μου
             Χαίρομαι με την χαρά του άλλου
                       Ψάχνω το καλό σε όλα
                       Ωραία που είναι η ζωή

                    Ενώ η ανθρώπινη διάνοια 
                   σταματά σ` ένα σημείο του 
                 χώρου και σ` ένα σημείο του
          χρόνου, η αγάπη φτάνει ως το τέλος.