Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

21/10/11

Αντιμετώπιση... Κανένα έργο δεν είναι το ίδιο, άσχετα αν έχεις ζήσει κάτι παρόμοιο. (Πέτρος Δημούλιας)

Μη ρωτάτε τι συμβαίνει τρέχω 
να σωθώ απ' τη σκέψη τη δική 
της μην παγιδευτώ.. Απ´ τη μια
δεν μου δείχνει ούτε τα απλά λες
και εγώ της ζήτησα πράγματα τρελά.

Μην με ρωτάτε να σας πω  αν είμαι στα καλά μου 
από ότι φαίνεται ξεχνώ για λίγο  τα όνειρα μου κι 
αν όλα είναι ψεύτικα δεν τα υπολογίζω.
Μην με ρωτάτε να σας πω, δεν θέλω να γνωρίζω.

Με ρωτάτε τι συμβαίνει πάλι και
ξανά όμως τώρα η ζωή μου πάλι ξεκινά.
Απ' τη μια με κοιτάζει με πολύ θυμό λες
εγώ την έστειλα λιώμα σε γκρεμό...

Μην με ρωτάτε να σας πω αν είμαι στα καλά μου 
από ότι φαίνεται ξεχνώ για λίγο  τα όνειρα μου κι 
αν όλα είναι ψεύτικα δεν τα υπολογίζω.
Μην με ρωτάτε να σας πω, δεν θέλω να γνωρίζω.

Μην με ρωτάτε να σας πω που πάω και που μένω 
μέσα στην τρέλα της ζωής το σώμα μου πηγαίνω 
κι αν όλα είναι ψεύτικα δεν τα υπολογίζω.
Μην με ρωτάτε να σας πω που είμαι που γυρίζω.

Τίτλος τραγουδιού: Μην με ρωτάτε

Υ.γ: Μιας και μετράς τα λάθη μου
Βάλε μου εσένα μέσα