Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

10/10/11

Το ερωτικό παιχνίδι είναι το καλύτερο παιχνίδι χωρίς οδηγίες, χωρίς όρια και χωρίς νικητή και χαμένο....................... (Πέτρος Δημούλιας)

              Γύρναγα μέσα στις νύχτες...
                 Έψαχνα να βρω εσένα...
                   Το περίεργο θα ήταν 
              να μην νοιάζεσαι για μένα.
                  Ήθελα να δω που είσαι
                όταν μου' λεγες τι κάνεις
               και μετά αφού σε βρήκα...
                Ήθελες να με πικράνεις.
              Αφού το ξέρω κατά βάθος 
               μ' αγαπάς, όλα τα όνειρα
                    γεννήθηκαν για μας...
             Αφού το ξέρω πως για μένα
              μόνο ζεις, δώσ΄μου τα χείλη
                σου, μην με ταλαιπωρείς.

                        ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ..
          ...το χαμόγελο σου με τρελαίνει,
        έχω φανταστεί ότι θα' μαστε πολύ
  δεμένοι, όταν με φιλάς μου αναστατώνεις 
         κάθε σκέψη, μόνο εσύ μπορείς να
            μου φτιάχνεις ότι είχα μπλέψει.
                 
                 Απ' τη μέρα που σε είδα
                 να ξυπνάς απέναντί μου...
                  Έλεγα αν είναι αλήθεια
                   και αν είσαι η ζωή μου.
                     Ήθελα να καταλάβω
                      τι ζητάς από εμένα...
                 Κράτησε με και έλα λίγο
                  γιατί θέλω μόνο εσένα.
                Αφού το ξέρω καταβάθος 
                 μ' αγαπάς, όλα τα όνειρα
                      γεννήθηκαν για μας...
              Αφού το ξέρω πως για μένα
              μόνο ζεις, δώσ΄μου τα χείλη
                σου, μην με ταλαιπωρείς.

                        ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ..
        ...το χαμόγελο σου με τρελαίνει,
        έχω φανταστεί ότι θα' μαστε πολύ
  δεμένοι, όταν με φιλάς μου αναστατώνεις 
          κάθε σκέψη, μόνο εσύ μπορείς να 
            μου φτιάχνεις ότι είχα μπλέψει.

                         ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ..
           ...το χαμόγελο σου με τρελαίνει,
         έχω φανταστεί ότι θα' μαστε πολύ
         δεμένοι, όταν με κοιτάς ανεβάζεις
          τη διάθεση μου, όπου κι αν σταθώ
             είσαι πάλι μέσα στο κορμί μου.
                        
                         ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ..

       
Τίτλος τραγουδιού: Έχω ερωτευτεί 

         Y.γ: Καλύτερος φίλος ο σύντροφος..