Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

15/11/11

Κάρμα είναι η ζωή....... Αντιμετωπίζω τον εαυτό μου, εντοπίζω το υποσυνείδητο, το παζλ μόλις ολοκληρώθηκε. (Πέτρος Δημούλιας)

                          Με έφτασες στον πάτο...
                            Ήρθε η καταστροφή.
                                Βοήθεια  δεν έχω
                                  μα έχω αντοχή...
                            Τα λόγια σου μαχαίρι 
                          ο ύπνος δεν με παίρνει 
                 καιρός λοιπόν να γίνει η ανατροπή.
                  Θα τα καταφέρω και ας υποφέρω
            ξεπερνάει το μυαλό μου κάθε αρνητικό.
                 Θα τα καταφέρω δύσκολο το ξέρω
            έχω μάθει στη ζωή μου πάντα να τολμώ.       
                             Με έκρινες μονίμως...
                               Μου άνοιξες πληγή.
                            Ερείπιο η καρδιά μου 
                            που πέφτει την αυγή...
                           Στα  εύκολα χαιρόσουν 
                        στις πίκρες μου χανόσουν 
                 καιρός λοιπόν να γίνει η ανατροπή.

              Τίτλος τραγουδιού: Θα τα καταφέρω

                 Υ.γ: Μερικοί άνθρωποι φτιάχνουν 
                     τη θρησκεία στα μέτρα τους.