Δικές μου εικόνες με αποτύπωμα λέξεων
στις οποίες τα χρώματα είναι μοναδικά,
γιατί άλλο να έχεις μεγάλη ιδέα για τον
εαυτό σου και άλλο να έχεις μεγάλες ιδέες
με έκφραση. Προτιμώ τις μεγάλες ιδέες, δεν
«μου αρέσει» να προκαλώ, με προκαλείτε
να γράφω... Τα υπόλοιπα στο βιβλίο μου
με τίτλο: ΕΙΚΟΝΕΣ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Με εκτίμηση Πέτρος Δημούλιας

23/1/12

Εγώ... Όταν ρισκάρεις στην ζωή σου, τότε μαθαίνεις απόλυτα για τον εαυτό σου. (Πέτρος Δημούλιας)

                    Κάθε μέρα τριγυρίζω..
               Δεν το κρύβω αυτό νομίζω
                 Κι όταν σκέφτομαι εσένα..
                    Έχω παραπάνω τρέλα
                 Δέχομαι πολλά το ξέρεις..
               Στο μυαλό μου επεμβαίνεις
                 Μα χωρίς να σου μιλήσω..
                Θα' ρθω για να σε φιλήσω

                Εγώ στα δύσκολα σε θέλω 
                     πιο πολύ καρδιά μου..
                Να δίνεις νόημα εσύ μέσα
                          στα όνειρα μου
             Θέλω να βλέπεις απ' τα μάτια
                     μου πως σε κοιτάζω..
                Και θα στο πω πολύ απλά..
                      Εγώ δεν σε αλλάζω

                    Κάθε μέρα τριγυρίζω..
               Δεν το κρύβω αυτό νομίζω
               Και όταν χάνεσαι για μένα..
                  Μου τα χώνεις ένα ένα
                 Δέχομαι πολλά το ξέρεις..
              Στο μυαλό μου επεμβαίνεις
                   Θέλω πια να ηρεμήσω..
                 Τα προβλήματα να λύσω

    Τίτλος τραγουδιού: Εγώ στα δύσκολα

   Υ.γ: Άγνωστη κατεύθυνση έχω ξεκινήσει 
   μέσα από τη σκέψη σου κάτι έχει αρχίσει